Περιγραφή:
Το εκπαιδευτικό αντικείμενο " Digital Marketing " περιλαμβάνει τα κάτωθι τέσσερα (4) μαθήματα:
Σκοπός:
Σκοπός του προγράμματος Digital Marketing είναι να βοηθήσει τους εκπαιδευόμενους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τις έννοιες που σχετίζονται με τον στρατηγικό σχεδιασμό του ψηφιακού marketing και να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας στρατηγικής ψηφιακού marketing. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί: α) στην κατανόηση των βασικών αρχών και των εργαλείων σχεδιασμού ψηφιακού μάρκετινγκ και β) στην απόκτηση των γνώσεων και των δεξιοτήτων για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, την εφαρμογή και την αξιολόγηση των σχεδίων ψηφιακού marketing και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
To πρόγραμμα απευθύνεται σε: α) στελέχη marketing όλων των ιεραρχικών επιπέδων, β) σε στελέχη δημοσίων σχέσεων και σε διευθυντές προϊόντων, γ) μπλόγκερ και κειμενογράφους μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δ) εκπροσώπους για τη διαχείριση των σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, ε) διαχειριστές σχέσεων με τις διαδικτυακές κοινότητες και ζ) ειδικούς, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συμβούλους. Έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στη διεπιστημονικότητα αφού δίνει τη δυνατότητα προσέγγισής της από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Το πρόγραμμα δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής και συνεπώς μπορεί με ευκολία να τo παρακολουθήσει κάποιος εκπαιδευόμενος με βασικές τεχνικές γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Το πρόγραμμα έρχεται να καλύψει μια βασική ανάγκη θεωρητικής και πρακτικής εκπαίδευσης στο πλέον σύγχρονο πεδίο της οργάνωσης και διοίκησης των ψηφιακών μέσων, των ψηφιακών δικτύων επικοινωνίας και πώλησης και των εφαρμογών τους, τα οποία αποτελούν ήδη αναπόσπαστο μέρος της λειτουργίας marketing των επιχειρήσεων.
Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 21/10/2016
Έναρξη Μαθημάτων: 31/10/2016.