Γιατί να επιλέξετε το σεμινάριο
- 1 ώρα δωρεάν υποστήριξη μετά τη λήξη του σεμιναρίου για βοήθεια και συμβουλές για τις εκστρατείες σας.
- Πρακτική εφαρμογή με στήσιμο πραγματικής καμπάνιας κατά την διάρκεια του σεμιναρίου.
- Πρακτική εφαρμογή με βελτιστοποίηση δικής σας καμπάνιας κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
- Επίδειξη χρήσης εργαλείων για SEO.
- Πιστοποιητικό παρακολούθησης
- Σημειώσεις της ύλης που θα παρουσιαστεί
- Δώρο κουπόνι αξίας 75 ευρώ χρειάζεστε για την προβολή σας μέσω του Google Adwords
- Ο εκπαιδευτής είναι πιστοποιημένος Google Adwords Qualified Individual
Θεματολογία
1η ημέρα
Εισαγωγή
- Ο μηχανισμός PPC (Pay-Per-Click) - pros & cons σε σχέση με άλλες μορφές διαφήμισης
- Ποιο είναι το πραγματικό κόστος του κάθε click;
- Εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης στην Google (διαφημίσεις κειμένου, εικόνας, video)
Πώς θα ξεκινήσετε την καμπάνια σας με το Google Adwords;
- Πώς δημιουργούμε και δομούμε σωστά έναν λογαριασμό Google AdWords;
- Πώς αποφασίζουμε τον μηνιαίο και ημερήσιο προϋπολογισμό μας και πώς γίνονται οι πληρωμές;
- Δημιουργία Ad Groups και διαφημίσεων: Γράψτε τα διαφημιστικά κείμενα σύμφωνα με τους όρους της Google.
- Πώς να βρείτε και να επιλέξετε τα ιδανικά keywords για να προβάλετε τη διαφήμισή σας;
- Επεκτάσεις: πώς θα βάλετε περισσότερες πληροφορίες στις διαφημίσεις σας από αυτές του ανταγωνισμού;
- Κώδικας μετατροπής: πώς θα παρακολουθείτε πόσοι από αυτούς που έκαναν κλικ στη διαφήμισή σας, έκαναν και κάποια ενέργεια (π.χ. αγορά) στο site σας;
Βελτιστοποίηση της καμπάνιας του Google Adwords
- Πώς θα παρακολουθήσετε την πορεία της καμπάνιας σας;
- Πώς θα βελτιώσετε την ποιότητα και την απόδοση των διαφημίσεων;
- Πώς θα κρατήσετε χαμηλά το κόστος της καμπάνιας σας;
- Πώς τα αρνητικά keywords μπορούν να βελτιστοποιήσουν την καμπάνια σας;
- Τι είναι το quality score και πώς μπορείτε να το βελτιώσετε;
- Πώς να δημιουργήσετε κατάλληλα landing pages, ώστε να σας βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας;
Πρακτική: Στήσιμο πραγματικής καμπάνιας με διαφημίσεις κειμένου στο Search Network της Google.
2η ημέρα
Δημιουργία καμπάνιας με banners στο Display Network της Google
- Πώς δημιουργούμε δωρεάν banners με το εργαλείο της Google;
- Πώς θα ανεβάσουμε δικά μας banners;
- Πώς θα στοχεύσουμε ποιοι θα δουν τις διαφημίσεις μας;
- Πώς θα επιλέξουμε πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μας στο διαδίκτυο;
- Remarketing: δείξτε τη διαφήμισή σας σε όσους έχουν επισκεφθεί το site σας, όπου κι αν βρίσκονται στο διαδίκτυο
Δημιουργία καμπάνιας με banners ή Video στο YouTube
- Πώς δημιουργούμε καμπάνιες με banners ή Video στο YouTube;
- Πώς θα στοχεύσουμε ποιοι θα δουν τις διαφημίσεις μας;
- Πώς θα επιλέξουμε πού θα εμφανιστούν οι διαφημίσεις μας στο YouTube;
SEO: Μάθετε, σε απλή γλώσσα, πώς θα ανεβάσετε το site σας στην πρώτη σελίδα της Google!
Εισαγωγή
- Τι είναι το Search Engine Optimization;
- Διαφορές, υπέρ και κατά μεταξύ SEO και Pay per Click διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης. Ποια τεχνική θα επιλέξω, κάτω από ποιες συνθήκες;
- Έρευνα τρέχουσας θέσης μου στις μηχανές αναζήτησης
- Έρευνα ανταγωνισμού
- Έρευνα keywords: πόσα και ποια θα χρησιμοποιήσω; Πώς θα αποφασίσω ποια είναι κατάλληλα για το site μου;
On-site: απαιτούμενες ενέργειες SEO στο site μου
- Το όνομα του site
- Δήλωση του site και του site map στις μηχανές αναζήτησης
- Τίτλοι σελίδων
- Meta tags: έχουν πλέον σημασία;
- Περιεχόμενο: κείμενο, επικεφαλίδες, anchor text, εικόνες, alt text
- Εσωτερικές παραπομπές
- URLs φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης
- Πως θα κάνετε την σελίδα σας στο Facebook φιλική στις μηχανές αναζήτησης.
Off-site: απαιτούμενες ενέργειες SEO εκτός του site μου
- Blogs
- Directories
- Ανταλλαγή παραπομπών
- Συμμετοχή σε forums
- Social Media
Σε ποιους απευθύνεται;
Το σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε αρχάριους οι οποίοι θέλουν να χρησιμοποιήσουν το Google Adwords, ώστε να δημιουργήσουν και να θέσουν σε εφαρμογή μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια ή σε όσους έχουν ήδη μια μικρή εμπειρία και έχουν τρέξει 1 με 2 καμπάνιες μέσω Google Adwords και θέλουν να τις βελτιστοποιήσουν. Απευθύνεται επίσης σε όσους θέλουν με σωστές πρακτικές να βελτιώσουν την θέση του site ή του e-shop τους και να βγουν στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις της Google.
Εισηγητής
Ο Αρσένης Πασχόπουλος ( http://gr.linkedin.com/in/arsenis) είναι από τους πρώτους marketers του διαδικτύου στην Ελλάδα με δράση η οποία ξεκινά το 1996. Είναι Managing Partner στην εταιρία υπηρεσιών διαδικτύου Just On Line.
Είναι συγγραφέας των βιβλίων «Social Media Marketing», 2010, εκδόσεις Κλειδάριθμος και «Ηλεκτρονικό Εμπόριο» (3η έκδοση 2007, εκδόσεις Κλειδάριθμος). Έχει εργαστεί στα τμήματα marketing των εταιρειών Shell, Johnson&Johnson, Fiat, Boston University, Όμιλος Δ. Αγγελόπουλου,Γενική Χημικών Προϊόντων.
Από τους πρώτους (1996) που δημιούργησαν σεμινάρια ηλεκτρονικού εμπορίου για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και διεξήγαγε κύκλο σεμιναρίων ηλεκτρονικού εμπορίου για την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου. Για 4 χρόνια υπεύθυνος προώθησης και εκπαίδευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων σε θέματα ηλεκτρονικού εμπορίου στον ΑΣΔΑ (Αναπτυξιακό Σύνδεσμο Δυτικής Αθήνας).
Έχει 15ετή διδακτική εμπειρία σε ιδιωτικά κολέγια στην Αθήνα και σε εκπαιδευτικούς οργανισμούς (Οργανισμός Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, ΕΣΕΕ, Καριέρα, κ.ά.). Απόφοιτος του Deree College με μεταπτυχιακό στο Boston University. Άρθρα του για την επιχειρηματική χρήση του διαδικτύου εκδίδονται εκδίδονται στα startup.gr, socialmedialife.gr και Marketing Week.
Πληροφορίες σεμιναρίου
Διεύθυνση διεξαγωγής: Λεωφ. Πειραιώς 108, Αθήνα
Τόπος διεξαγωγής: Primus Business IT Training
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 6146442 και 6974095298
Κόστος σεμιναρίου: 130€ για πληρωμή έως 5 εργάσιμες πριν το σεμινάριο. Κανονική τιμή 170€.
Ημερομηνία διεξαγωγής: 10 και 12 Ιουλίου (προθεσμία υποβολής για την επιδότηση έως 3 Ιουλίου)
Ώρες διεξαγωγής: 5 μμ. με 9.00 μμ
Απαιτείται εγγραφή: Ναι
Παρακολούθηση εξ αποστάσεως: χωρίς δυνατότητα παρακολούθησης εξ αποστάσεως
Χρηματοδότηση ΛΑΕΚ: Έως και 100% (προθεσμία υποβολής 3 Ιουλίου).
Χρηματοδότηση από ΛΑΕΚ (ΟΑΕΔ) έως και 100% για επιχειρήσεις με μόνιμο προσωπικό.