Το Σάββατο 27/2 είχαμε την ευκαιρία να παρεβρεθούμε στο σεμινάριο της Alpha Plan Consulting στο Grand Hotel Palace σχετικά με το επαγγελματικό social network, το LinkedIn.
To LinkedIn σήμερα αριθμεί 400 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως εκ των οποίων το 1 εκατομμύριο βρίσκεται στην Ελλάδα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο επαγγελματικό εργαλείο στον χώρο των social media και για τον λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητη η εκμάθηση και η σωστή χρήση του από τα μέλη του.
Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κ. Στέφανος Σκλαβενίτης, Γενικός Διευθυντής της Flipside και LinkedIn Trainer. Ο κ. Σκλαβενίτης ασχολείται από το 1995 με τα media και από το 2010 με τα online media και το digital marketing. Παρέχει εισηγήσεις σε εκπαιδευτικά προγράμματα για digital marketing, καθώς και εξειδικευμένα σεμινάρια για το LinkedIn.
Η εισήγησή του μάς μύησε σταδιακά στη γενικότερη φιλοσοφία του εργαλείου, μάς προέτρεψε για συγκεκριμένες τακτικές που θα ήταν ορθό να ακολουθούμε κατά τη χρήση του, μάς απέτρεψε από άλλες και έλυσε στοχευμένα ερωτήματά μας. Επιπλέον κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου αναπτύχθηκαν δυνατότητες, τόσο για εταιρική όσο και για προσωπική προβολή, τέθηκαν ζητήματα διαχείρισης και προώθησης λογαριασμών αλλά και αποτελεσματικών αναζητήσεων αναφορικά με την επίτευξη του μέγιστου σχετικά με τη χρήση του διαδικτύου.
Τα σημαντικότερα εκ των όσων μάθαμε στο σεμινάριο αφορούσαν την εμφάνιση της εργασιακής εμπειρίας και της εκπαίδευσης στο αντίστοιχο πεδίο, τα info graphics, τη διαδικασία και τη λογική των endorsement, τις συστάσεις, τη φωτογραφία προφίλ και τη background φωτογραφία, την αλλαγή του url profile, το profile strength, τη σημασία του premium profile,το slideshare ως extra δυνατότητα του LinkedIn και πολλά άλλα.
Το σεμινάριο απευθυνόταν κυρίως σε ιδιώτες, στελέχη επιχειρήσεων, φοιτητές, ανέργους, ελευθέρους επαγγελματίες και σε όσους αναζητούν τρόπους για ένα πετυχημένο branding.
Χορηγός επικοινωνίας: Skywalker.gr