ΣΚΟΠΟΣ
Η πληροφορία αποτελεί δύναμη για τις σύγχρονες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Η έρευνα καταναλωτή και γενικότερα η έρευνα αγοράς βοηθάει τις επιχειρήσεις να αντλήσουν στοιχεία, να δημιουργήσουν πληροφορία και έτσι να αντιληφθούν καλύτερα το εξωτερικό τους περιβάλλον, τις ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών και πελατών τους και να μπορέσουν να ανταποκριθούν κατάλληλα.
Σίγουρα είναι δύσκολο για μια μικρή επιχείρηση όπως είναι μια αγροτική εκμετάλλευση να διεξάγει έρευνα αγοράς και καταναλωτή σε ευρεία κλίμακα και με επιστημονικό τρόπο όπως κάνουν οι μεγάλες επιχειρήσεις. Σε κάθε περίπτωση πάντως υπάρχουν πρακτικοί τρόποι με τους οποίους και η μικρότερη επιχείρηση μπορεί να αντλήσει χρήσιμη πληροφορία από τους καταναλωτές και την αγορά και αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός του σεμιναρίου, να υποδείξει τέτοιους τρόπους.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Διάρκεια 3 ώρες
Ημερομηνία 11 Νοεμβρίου 19:00-22:00.